Sunday, April 12, 2009

09/04/09

09/04/09

bermulanya titik bahagia dalam hidup ku..kini,aku mulai merasakan cinta yang dulu penah hilang dari hati..kini,hidup ku kembali bersinar..dengan kehadiran dirinya aku mula merasa bahagia,aku mula tersenyum dan ketawa..walaupun dia hanya insan biasa tapi bagi ku dia punya segalanya..dia yang teristimewa pernah ku jumpa..walaupun hanya seoarang insan sederhana tapi dia begitu bernilai dalam hidup ku..tanggal 09/04/09 dia menjadi milik ku..terima kasih sayang..kerana sudi memberi aku ruang di hati mu,membenarkan aku menyintai,mengasihi dan menyayangi diri mu..aku tak dapat menjanji kan lautan yang terbentang luas untuk mu,langit yang tinngi membiru dan darat yang subur menjadi milik mu..tapi aku hanya mampu berjanji bahawa aku akan sentiasa ada untuk mu,hati ku hanya pada mu,cinta ku ini untuk mu..terima kasih sayang,terima kasih cinta..semoga kebahagiaan ini milik kita untuk selamanya..

_dia yang di cintai_

Your cOmment"s Here! Hover Your cUrsOr to leave a cOmment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fresh Dari Mereka

 
AWN-Blogportant Template by FreeTemplate