Friday, November 5, 2010

Assalamualaikum ...

Assalamualaikum semua..

hari nie dah hari ketiga air berkurangan di rumah sewa kami..
macam2 keja tergendala...
nak masak megi pown susah..
kenapa nak masak megi??
persoalan yang bagus..
jawapannya ialah..
besa la owng bujang belom berkahwin megi jer la masakan dia..
hahha
stail x jawapan..
aq dah sedikit bosan dok umah..
so planning petang nie nak meronda kawasan2 banjir..
wah macm MB plak..
hahahaha
wat cam ner dowh..
bosan punye pasal MB pown MB la..
hahhaha.
sape nak ikut angkat kaki..
wahh...
ramai sungguh yang angkat kaki yer..
al-maklum la angkat kaki coz nak tengok lintah ker yang melekat...
sekarang kan musim banjir,so x mustahil la kan lintah berliaran mencari mangsanya..
hahaha..
sape yang ade darah lebih tu sedekah la kat encik lintah tu...
kesian dia ..
hahahaha..
jom nak g blogwalking lak.
nak g jiran aku..
encik izamir..
okay la ..
setakat ni la celoteh aq dikala aku bosan..
nnti aq updatekan..
klu boleyh tentang banjir kali nie yang berlaku kat alor setar...
ookaay semua..
adioss....
wassalam..

Your cOmment"s Here! Hover Your cUrsOr to leave a cOmment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fresh Dari Mereka

 
AWN-Blogportant Template by FreeTemplate